De cliëntenraad

De cliëntenraad denkt mee met CKZ. Over zaken waar cliënten mee te maken hebben. Twee keer per jaar praat de cliëntenraad met het bestuur van CKZ. Het bestuur hoort dan wat er goed gaat en wat beter kan. Daar houdt ze rekening mee bij het nemen van beslissingen. Want de cliënten zijn het belangrijkste voor CKZ.

De leden van de cliëntenraad moeten dan ook van alles weten. Wat cliënten vinden van de zorg die ze krijgen. Waarover ze  informatie willen ontvangen. Wat ze belangrijk vinden. Wat ze moeilijk vinden. Waar ze blij mee zijn. Daarom zitten er cliënten in de cliëntenraad. Die weten dit tenslotte het beste! Of, als ze dat zelf niet kunnen of hier nog te  jong voor zijn, hun ouders of andere vertegenwoordigers.

Kunt u goed luisteren, vertellen en samenwerken, dan bent u misschien wel het nieuwe lid van de cliëntenraad! Meld u nu aan.Denk mee, praat mee, beslis mee!


< Aanmeldformulier cliëntenraad volgt nog >

 

Klachten

Samen met onze leden zijn we dagelijks bezig goede kwaliteit zorg te verlenen. Toch kan het wel eens gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent en een opmerking of klacht heeft. Gaat dit over uw zorgverlener? Dan adviseren we u dit eerst met dit betreffende bedrijf te bespreken. Komt u er samen niet uit, dan kunnen we hierin bemiddelen. U kunt dan dit klachtenformulier invullen. Ook wanneer u een klacht heeft over de CKZ kunt u dit formulier invullen.

Klachtenformulier


< Klachtenformulier lid  en CKZ samen ineen volgt nog >

Na ontvangst van het klachtenformulier nemen we contact met u op om de klacht te bespreken. We hebben er alle vertrouwen in dat we samen tot een oplossing komen. Indien nodig schakelen we hierbij de klachtenfunctionaris in.


Coöperatie van ondernemers
in de Kleinschalige zorg in Zeeland

0113 745414 · [email protected]

Bezoek- en postadres
Industriestraat 14 · Kantoor 2/3 · 4462 EZ Goes

© & realisatie